Zalenbeheer Den Haag

Het zalenbeheer in Den Haag is belegd bij de Servicedesk Den Haag.

Aanvragen van zalen

Bij het aanvragen van zalen wordt onderscheid gemaakt tussen aanvragen voor regulier onderwijs (colleges en tentamens) en overige aanvragen (losse aanvragen voor vergaderingen of bijeenkomsten). Voor de verschillende categorieën zijn invulformulieren beschikbaar.

LET OP: voor het gebruiken van deze PDF-formulieren slaat u ze eerst op (bijvoorbeeld door rechtsklikken en dan "Doel opslaan als..." of "Save target as..." te selecteren) en daarna te openen in Acrobat Reader of Acrobat Pro, omdat ze in een browser veelal niet goed werken. Na het invullen kunt u door onderaan op de knop te klikken het formulier opslaan en verzenden naar de Servicedesk.

Indien u later nog een wijziging wilt doorgeven kan dit middels het mutatieformulier.


Voor vragen over formulieren voor de beide locaties kunt u contact opnemen met:

Locatie:

Servicedesk Wijnhaven

Telefoon:

071 527 8704 / 070 800 9304 

E-mail:

servicedeskDH@ufb.leidenuniv.nl

Bereikbaar op:

maandag t/m vrijdag 08.30 - 17.00 uur

Aanvragen voor catering

Cateringreserveringen voor Schouwburgstraat:
Voor locatie Schouwburgstraat zijn de reguliere arrangementen beschikbaar. Bestellingen kunt u plaatsen met het digitale bestelformulier.

Basisvoorzieningen in de zalen

Basisvoorzieningen voor zalen locatie Schouwburgstraat
Reguliere collegezalen:

beamer
pc
geluid
aansluiting voor eigen laptop (VGA)
DVD-speler

Overige specifieke voorzieningen op aanvraag.

A0.06 - grote collegezaal:

2x beamer + 2x beamerscherm
vaste pc in katheder
2x draadloze handmicrofoon
2x draadloze hoofdmicrofoon
4x bedrade (waarvan 1 vast op het katheder) microfoon
geluid
blue-rayspeler
katheder (kan niet van podium af)

Debat Café:

videowall
laptopaansluiting (VGA/HDMI)
1x handmicrofoon (draadloos)
6x microfoon (met ondersteuning van AV)

Alle voorzieningen in het café zijn op aanvraag. Neem contact op met de AV dienst via de Servicedesk.

Zaalhuur

Zaalhuur wordt berekend vanwege afschrijvingskosten op apparatuur en meubilair. Huurders ontvangen een aparte rekening voor schoonmaakkosten, receptiediensten en/of BHV’ers. Informatie over zaalhuur kunt u opvragen bij de Servicedesk Faculteit Governance and Global Affairs.

Laatst Gewijzigd: 23-12-2016